vrijdag 22 augustus 2008

30 seconds of fame...

Ten tijde van het versturen van deze digitale afscheidsgroet zit jij volgens je agenda thuis met je neus in de 3TU.Datacentrum presentatie, maar omdat we elkaar niet meer live zien permitteer ik me zonder enige schroom een korte onderbreking van je creatieve proces... Ik bevind me op je laatste werkdag ergens op de fiets tussen hier en Parijs, dus ik moet alle gezelligheid in het Praethuijs de 28e helaas missen. Ik wil je heeeel veel succes maar vooral ook plezier wensen in je nieuwe baan, volgens mij is die op je lijf geschreven! Hartelijk dank voor de prettige samenwerking de afgelopen jaren, die startte met fantastische niet al te professionele opnames van een ongeveer 30sec durend fragment over advanced networking (dacht ik althans…) die ik nodig had voor een digitale presentatie over de bibliotheek voor de M&C-gemeenschap zo net na de OOD… Was je erg blij mee destijds, vooral omdat er ook een mooie foto bij moest... Ik zal je humor en relativeringsvermogen missen, maar denk dat het een geweldige kans voor je is. Helaas waren de projecten waarbij we samen betrokken waren nu niet bepaald de meest snelle trajecten… het zal toch niet aan ons hebben gelegen ??? ;-))

Het allerbeste voor jou, je man en natuurlijk je twee schatten van dochters die ongetwijfeld hun draai aan de andere kant van het land zullen vinden.


Groetjes!

Esther

Geen opmerkingen: