vrijdag 29 augustus 2008

Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg

Hallo Thecla,

De titel van dit bericht komt van een Loesje poster en het is mijn favoriete tekst. Ik geloof niet dat jij lang hoeft na te denken voordat je wat stoms zegt.

Ik zal je missen. Niet alleen voor onzinnige opmerkingen maar ook voor serieuze zaken kon ik altijd bij jou terecht maar de onzin die je soms uitkraamde zal me wel het langste bijblijven.

Kom je van de winter als er sneeuw ligt nog een keer sleeën? Hij staat klaar naast mijn bureau en ik stof hem netjes iedere dag af. Als het niet sneeuwt dan kunnen we misschien in jouw nieuwe (volvo) slee een keer het dak op (en af).

Ik heb je gisteren al veel succes in Nijmegen toegewenst bij je nieuwe baan en in je nieuwe woonomgeving dus dat doe ik nu maar niet meer.

Groeten,
Kees M.

Geen opmerkingen: