woensdag 27 augustus 2008

Productontwikkeling

De opdracht/probleemstelling:
  • Er moet een leuk stukje of anekdote voor Thecla's afscheid komen
De input:
  • Samenwerking bij:
    twee verschillende organisaties in
    vier verschillende functies met
    zes (!) verschillende bazen…
  • Heel veel lol die we hebben gehad, zeker toen we nog samen met Arie een kamertje deelden…



De ideeën:
  • De slee, blijft ie hier of gaat ie mee…
  • Ondanks je scherpe tong was je ook nog weleens uithuilzuil…
  • Als moeder zong (heb ik inmiddels geplaatst)
  • De verhalen, bijvoorbeeld over het wollen badpak: Thecla, heb je ‘m bewaard? Op E-Bay worden ze onder de noemer Vintage voor veel geld verkocht!
  • Het boksen tijdens de Scope cursus: maar goed dat we geen foto’s hebben gemaakt.
  • Je invloed op de NS, maar daar heeft Liesbeth al over verteld…

Foto's door Jackie Kever (slee) en "M" Pearl (badpak) op Flickr.com


Het resultaat:
Ik kan niet echt kiezen, misschien dan maar dat ik het geweldig vond dat je een paar maanden geleden helemaal naar Auckland bent gereisd om mijn project TUlib te presenteren op de IATUL conference. Voor mij was het te ver weg, ik wilde niet zo lang zonder Rosa. Jouw dochters waren groot genoeg om een weekje zonder hun moeder te kunnen, vond je. Je hebt het allemaal - zowel professioneel als thuis - heel goed voorbereid. Ik vond het heel erg spannend en keek steeds op je Blog of er al nieuws was… Toen kwam er een SMS-je uit Shanghai: het was allemaal goed gegaan. Thecla, dank je wel! Heel veel succes en plezier in Nijmegen.

Karin

Geen opmerkingen: